Όροι & Προϋποθέσεις

Όροι & Προϋποθέσεις

 

-Πως μπορώ να παραγγείλω;

Η διαδικασία παραγγελίας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι το ίδιο εύκολη με την αγορά από ένα φυσικό κατάστημα. Επιλέξτε μία κατηγορία ή συλλογή και περιηγηθείτε στη μεγάλη συλλογή των προϊόντων μας.  Όταν βρείτε το προϊόν που σας αρέσει, πατήστε επάνω του για να μπείτε στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή. Από εκεί, πατήστε στο « Καλάθι Αγορών» και το είδος θα είναι επιλεγμένο για αγορά. Όταν τελειώσετε με τις αγορές σας, πηγαίνετε στο Καλάθι Αγορών και πατήστε «αγορα» για να ξεκινήσετε την διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

-Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία;

Δημιουργώντας ένα λογαριασμό θα μπορέσετε να ψωνίζετε γρηγορότερα και ασφαλέστερα, να ενημερώνεστε για την κατάσταση των παραγγελιών σας και του ιστορικού παραγγελιών σας,αλλα και θα δεχεστε τι προσφορες μας ...πρωτοι απο ολους.

-Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρή ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.

-Πως χρησιμοποιώ το Καλάθι Αγορών μου;

Το Καλάθι Αγορών λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα το χρησιμοποιούσατε και σε ένα φυσικό κατάστημα. Περιέχει όλα τα επιλεγμένα από εσάς προϊόντα για αγορά και είναι το τελευταίο βήμα πριν την παραγγελία σας. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε, να προσθέτετε και να αφαιρείτε είδη, όπως θα κάνατε και σε ένα κανονικό κατάστημα.

-Πως μπορώ να δω τα περιεχόμενα στο Καλάθι Αγορών μου;

Για να δείτε τα είδη που περιέχονται στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε επάνω στο καλαθι αγορων ,μέρος της ιστοσελίδας. Ο αριθμός που βλέπετε αναγράφει τα είδη που περιέχονται στη καλάθι.

-Πως προσθέτω ή αφαιρώ είδη από το Καλάθι Αγορών μου;

Για να προσθέσετε κάποιο είδος στο Καλάθι Αγορών σας, πατήστε στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι Αγορών», που βρίσκεται στη λεπτομερή περιγραφή του είδους. Για να αφαιρέσετε κάποιο είδος, πατήστε το "Καλάθι Αγορών "στο επάνω  μέρος της ιστοσελίδας και μετά στο «Χ», δίπλα στο είδος που θέλετε να αφαιρέσετε.

-Πως αλλάζω την ποσότητα των προϊόντων που θέλω να αγοράσω;

Για να αλλάξετε την ποσότητα των ειδών, πηγαίνετε στη σελίδα «Καλάθι Αγορών» και πατώντας στον αριθμό δίπλα στην «Ποσότητα» του προϊόντος μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό τεμαχίων που θέλετε να παραγγείλετε.

Που μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Αν είσαστε εγγεγραμμένος πελάτης, για να δείτε την κατάσταση της παραγγελία σας, επισκεφθείτε τη σελίδα «Ο Λογαριασμός Μου». Πατώντας το κουμπί «Κατάσταση Παραγγελίας», θα μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέχρι και την παραλαβή. 

και θα λάβετε ενημερωτικό email μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί.

Τι είναι η Λίστα Επιθυμιών μου;

Η Λίστα Επιθυμιών, είναι μια λειτουργία η οποία σας επιτρέπει να προσθέσετε είδη που μπορεί να θέλετε να αγοράσετε μελλοντικά ή να κάνετε δώρο. Προϊόντα στη Λίστα Επιθυμιών μπορούν να μεταφερθούν στο Καλάθι Αγορών ανά πάσα στιγμή. Για να προσθέσετε κάποιο είδος στη Λίστα Επιθυμιών, πατήστε στο «Προσθήκη στη Λίστα Επιθυμιών» στην σελίδα με την λεπτομερή περιγραφή του είδους.

Τι κάνω αν ένα προϊόν που θέλω δεν είναι διαθέσιμο;

Εάν το προϊόν που σας ενδιαφέρει δεν βρίσκεται σε διαθεσιμότητα, μπορείτε να πατήσετε την επιλογή «Ενημερώστε όταν είναι διαθέσιμο» ώστε να σας σταλεί email τη στιγμή που το είδος παραληφθεί στις αποθήκες μας.

Είναι τα στοιχεία πληρωμής μου ασφαλή;

Η topaz.gr χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες και πιο έμπιστες εταιρίες του χώρου. Μερικές από αυτές είναι η Verified by Visa, MasterCard Secure Code και άλλες υπηρεσίες υψηλής κρυπτογράφησης.